Alternatieve webmail

Wie heeft een waardig alternatief voor Gmail?
Die evengoed is, er mag een 'klein' prijskaartje aan hangen eventueel.

In de webmail moet de mogelijkheid zitten om een mail te versturen via een andere alias. Bijvoorbeeld uwnaam@domein.TEL terwijl je via gmail een e-mailadres hebt van gmail.com.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgende aanbieders zijn uitgesloten:

hotmail, yahoo!, me.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Google biedt ook via Google apps mail aan.

Hierbij kun je je eigen domeinnaam opgeven en heb je geen @gmail.com maar emailadres@uwdomein.nl

Je kunt eenvoudig (kosteloos) aliassen aanmaken.

Ik denk dat je zoiets zoekt.