Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het mogelijk om met een gsm in turkije de blokkade van google en youtube ontzeilen zo dat je der tog op kan met de gsm en ipad en zo ??

ik wil met mijn blackberry in Turkije op Youtube en googel kijken hoe kan ik dat doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan allang weer in Turkije op YouTube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het geval dat het toch wel weer word afgesloten, gebruik k-tunnel, gewoon op google op te zoeken het is een soort player voor youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Turkije kan je ALLANG weer op YouTube ( al een jaar bijna ) en Google kon je er altijd al zien :'s
Maar er is wel een site om blokades te omzeilen ( ik gebruikte die vroeger in turkije ) vtunnel.com of .ner
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem om you tube te kijken in turkije maar wel je broek aan houden ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad het is daar gewoon toegestaan om op youtube filmpjes te kijken. Ik was nog vorige week in turkije en ben zelf op youtube gaan surfen, dus dit moet geen probleem opleveren.. Overigens wel via wifi, anders had ik hoge rekening thuis gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding