is het mogelijk om met een gsm in turkije de blokkade van google en youtube ontzeilen zo dat je der tog op kan met de gsm en ipad en zo ??

ik wil met mijn blackberry in Turkije op Youtube en googel kijken hoe kan ik dat doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Je kan allang weer in Turkije op YouTube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het geval dat het toch wel weer word afgesloten, gebruik k-tunnel, gewoon op google op te zoeken het is een soort player voor youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Turkije kan je ALLANG weer op YouTube ( al een jaar bijna ) en Google kon je er altijd al zien :'s
Maar er is wel een site om blokades te omzeilen ( ik gebruikte die vroeger in turkije ) vtunnel.com of .ner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem om you tube te kijken in turkije maar wel je broek aan houden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad het is daar gewoon toegestaan om op youtube filmpjes te kijken. Ik was nog vorige week in turkije en ben zelf op youtube gaan surfen, dus dit moet geen probleem opleveren.. Overigens wel via wifi, anders had ik hoge rekening thuis gekregen.