een agressief programma probeert mij Internet Protection aan te smeren; hoe kom ik van deze aanval af (elke 5 minuten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

dit is malware. in safemode virusscanner runnen. dit is relatief eenvoudig virus dat evt handmatig te verwijderen is. gewoon zorgen dat je n goede virusscanner op n cdtje hebt staan. voor dit werk draai ik altijd spybot das meestal voldoende.

Toegevoegd na 1 dag:
zou handig zijn als minnetjes begeleid worden door reacties zodat eea uit te leggen valt. zo kunnen we wat leren wat toch de bedoeling is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is dus een virus, raad je aan iets al microsoft security essentials te downloaden en te laten lopen dan moet het verwijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pc een keer laten scannen met SuperAntiSpyware en Malwarebytes. De combinatie van deze twee programma's halen het virus gegarandeerd weg. Vergeet de progjes niet te updaten voordat je je pc scant! Veilige downloadlinkjes in de bronnen hier onder. Succes :) Het is een lastig virus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vermoed dat dit niet een virus is maar een scareware programma
download onderstaande (de gratis versie is goed genoeg )
dan ben je er vrij snel van af
Wil het niet installeren omdat het zogezegd wordt tegen gehouden
installeer het dan in veilige modus
capthavoc
13 jaar geleden
Dit heb ik voor je van een site gehaald. De site is vertaald naar Nederlands dus de tekst klinkt hier en daar wat vreemd. Zie onderaan de Bron voor de site zelf.

Internet Protection automatische verwijderaar:

1. Download de volgende toepassing (Proces Killer) van deze verbinding en voer het uit op uw geïnfecteerde computer: http://trojan-killer.net/download/iexplore.exe Dit moet doden het proces van Internet Protection-virus. Daarna sluit het proces killer application.
2. Download de nieuwste versie van GridinSoft Trojan Killer naar uw geïnfecteerde computer, installeren en draaien.

Internet Protection handmatige verwijdering gids:

Verwijderen Internet Protection-bestanden:
c:%UserProfile% Desktop Internet Protection.lnk
c:%Userprofile% Local Settings Temp ins1.tmp
c:%Userprofile% Local Settings Temp mv2.tmp
c:\Program Files Internet Protection
c:\Program Files Internet Protection Internet Protection.dll

Verwijderen Internet Protection registry entries:
HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Run ““