Hoe werkt het verkopen op bol.com nou?

Hallo,
Ik heb onlangs iets verkocht op bol.com. Ik heb dit zoals mij gezegd was op de post gedaan en het is overgekomen. Wanneer krijg ik mijn geld nou?
Groeten,
NielsTW

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Antwoorden (3)

Dit kon ik voor je vinden op de Bol.com site, volgens dit zou het betekenen dat degene die iets van jouw verkocht heeft bol.com betaald en hun jouw betalen.

Bepaal zelf de prijs
Bij bol.com bepaal je zelf de prijs van het 2ehands artikel. Je hebt daarmee volledige controle over je marge. Je wordt binnen 3 tot 4 weken betaald door bol.com.

Toegevoegd na 58 seconden:
*gekocht heeft moet dat natuurlijk zien.
Dus als die limiet van 3 tot 4 weken nog niet voorbij zijn neem ik aan dat het nog binnenkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zelf ook verkoper en inderdaad zoals hierboven beschreven is wordt het binnen 3 a 4 weken op je rekening gestort. Houd wel rekening met de bemiddelingskosten die eraf gaan van bol.com.

En als je gaat verkopen, let ook op de kosten die je kwijt bent met versturen. Ik doe het nu een paar maanden en het gaat makkelijk en ruimt lekker op en je verdient er een kleinigheidje mee. Ik heb het inderdaad binnen 3 of 4 weken ontvangen. Je bouwt zelf de garantie op (door de evaluatie van klanten) dat je ook betaald wordt als de klant niet betaald. Maar dat gebeurt meestal wel, dus je kunt best dat risico lopen. Succes!
13 jaar geleden
Heel simpel: je creeert een verkoopaccount en dan kun je op basis van ISBN boeken invoeren. Prijs stellen en wachten maar. Als iemand het boek wil kopen, krijg je een melding en moet je dit bevestigen. Vervolgens print je de factuur en stop je die samen met het boek in een envelop. Opsturen naar de koper en binnen een paar weken krijg je het geld.

Bol.com zorgt voor de incasso. Ik heb tot nu toe nog nooit een wanbetaler gehad. Wel hebben mensen het recht om een boek binnen een korte tijd te retourneren. Je verliest dan dus wel de verzendkosten. Maar dit komt eigenlijk zelden voor.