vraag over computer: zie uitleg

als ik gewoon mijn pc opstart kan ik een kwartier op internet en dan komt er bij mijn verbings teken link onderin het scherm een uitroepteken te staan en kan ik niet meer op internet, waar kan dit aan liggen? ik bedoel de balk waar ook je tijd staat en batterij enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

kan zijn dat je van je router maar voor enkele minuten een ip adres krijgt toegewezen. (lease time) Probeer als de fout komt, eens de kabel erin en weer eruit, doet hij het dan wel weer? dan heeft het met de connectie met de router te maken
of het komt door een foute configuratie in je netwerkkaart, download de nieuwst drivers van je netwerkkaart.

Toegevoegd na 1 minuut:
probeer de firmware versie van je router te updaten.
dit verhelpt meestal ook veel storingen en bugs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal dan waarschijnlijk aan een instelling van je router liggen of aan je kabels.