Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een onverwijderbaar bericht weg uit Postvak In van Outlook Express?

hallo
Ik heb een probleem met een bericht in mijn postvak in van "Outlook Express"
Ik kan het niet openen, ik kan het ook niet verwijderen, kortom ik kan er niets mee doen.
Het bericht staat onderaaan in mijn postvak ik, maar als ik alle bovenstaande berichten heb verwijderd ( dat zonder problemen) , kom ik automatisch weer op dit bericht te staan, en zodra ik op het bericht sta, blokkeert outlook express. En moet ik opnieuw opstarten.
Het gaat over een bericht met een bijlage en het komt wel van een betrouwbare persoon uit mijn adresboek.
Hoe krijg ik dit bericht uit mijn postvak in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
633
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gehele .pst bestand met al
Je mails is te verwijderen, maar dit is niet ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor uw reactie.
Waar vind ik dit .pst bestand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word dit pst terug vanzelf aangemaakt als ik het verwijder?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlook express heeft geen .pst

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het bericht "beschadigd" is. Als je toch alle mail al verwijderd hebt dan kan je radicaal bezig.

Sluit Outlook Express af, zoek via Windows Verkenner (Windows Vlaggetje + E) naar de bestanden *.dbx, wannneer deze gevonden zijn dan kan je "Postvak In.dbx verwijderen.

Wanneer je vervolgens OE weer opnieuw opstart zal er een nieuwe Postvak In gemaakt worden.

Daarmee moet het probleem verholpen zijn.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan aan je virusscanner liggen. Verwijder deze en na herstart nog eens proberen.

Dan kan je daarna gelijk de nieuwste versie van je virusscanner downloaden.

bijv: free.avg.com
of google op : security essentials.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding