Via welke sites is het mogelijk geld te ontvangen op PayPal account van dat bedrij?

Als voorbeeld PayPro en clickbank. Ze beschikken over een eigen Paypal account en betalen je uit via hun systeem als je daar ee site hebt, waarbij je iets aanbied. Alle betalingen verlopen via hun systeem en je krijgt uitbetaald op je eigen bankrekening. Zijn er nog meer sites als Paypro of Clickbank die op dezelfde wijze werken ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit zijn Payment Service Providers
Payment Service Providers zijn bedrijven die online betaaloplossingen aanbieden zoals iDEAL, creditcards, incasso’s en overschrijvingen.
Wel zijn grote verschillen in de tarieven voor bijvoorbeeld iDEAL transacties varierend van 35 cent tot een 1 euro per transactie.

Een aantal bekende payment providers:
Adyen
Buckaroo
Mollie
Omnikassa(Rabobank)

In de bron heb ik een lijst met payment providers toegevoegd