Hoe kan ik een afbeelding als bijlage in een email gebruiken?

Ik heb een html-email mét bijlage. Deze bijlage heet logo.png, nu wil ik graag deze bijlage in het emailtje gebruiken/weergeven.

Hoe doe ik dit?

werkt niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Toevoegen-> bijlage -> afbeeldingen -> map waarin het zit. En dan dubbelklik op het plaatje dat je wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel hoe ik hem als bijlage kan toevoegen.
Maar ik wil graag weten hoe ik deze bijlage dan vervolgens in de body van het emailtje kan gebruiken...
Hangt van je mailclient af denk ik :) Als ik in mijn Windows Live Mail (of outlook express, of Office Outlook) een png file naar het tekstvak van mijn Nieuw Bericht sleep, komt hij daar keurig als inline plaatje in... Maar als ik hem met de paperclip toevoeg wordt het wel gewoon en bestandsbijlage. Met andere mailclients rijkt mijn ervaring niet ver genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet op bijlage drukken.
dan komt er een tekentje van een map.
dan moet je op bladeren drukken en dan moet je je bestand aanklikken.
je moet het eerst opslaan in een map datgene dat mee verstuurt moet worden.