welke AdBlockers zijn als beste uit de test gekomen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Adguard werkt ook op Microsoft Edge van Windows 10 en tegelijkertijd op alle andere browsers zonder hem apart afzonderlijk te hoeven installeren het is een op zich zelf staand programma.
Nadeel is dat je na twee weken hem moet kopen voor 14€ maar het is tot nu toe de enigste die op Edge werkt (mocht je daar behoefte aan hebben) http://adguard.com/en/welcome.html

Het beste antwoord

Hoewel Adblock Plus en Ublock elkaar weinig ontlopen, komt Ublock iets beter uit de bus.
Ublock gebruikt minder geheugen en heeft meer opties.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nadeel: Ublock werkt niet op Internet Explorer.

Toegevoegd na 1 dag:
Van de betaalde adblockers is Adguard de beste (€ 14,95 per jaar).
Adguard is iets beter dan Adblock Plus of Ublock:
- Adguard blokkeert advertenties vóórdat ze geladen zijn in de browser.
- Adguard werkt met elke browser, het is geen browser-extensie.
- Adguard verwijdert ook advertenties van toepassingen als Skype.
- Adguard beschermt ook tegen phishing en virussen.
- Adguard gebruikt ondanks deze extra's niet meer geheugen.

Toegevoegd na 1 dag:
Na verder zoeken ontdekte ik Adfender.
http://freeanalogs.com/Windows/AdFender

Dit programma blijkt nog minder geheugen te gebruiken dan Ublock:
Adblock Plus ca. 112 Kb
Ublock ca. 36 Kb
Adfender ca. 19 Kb

Het heeft net als Ublock meer opties dan Adblock en is geen extensie: één keer installeren is voldoende om alle browsers op je pc te ondersteunen.
Dank voor deze vraag: ik heb Adblock Plus verwijderd en Adfender (gratis versie) geïnstalleerd!

Toegevoegd na 2 maanden:
Aanvulling:
Ik heb de afgelopen maand alle adblockers getest en kwam tot deze conclusie:

Nummer 1
Adblock Plus vertraagt iets bij het surfen, maar haalt werkelijk alle advertenties weg. Werkt nog niet onder Edge.

Nummer 2
Ublock is snel, maar laat soms een advertentie staan. Werkt niet onder Internet Explorer en Edge.

Nummer 3 - browseronafhankelijke adblockers
Adguard is browseronafhankelijk, snel, gebruiksvriendelijk en haalt vrijwel alle advertenties weg. Kost echter € 19,95 per jaar (of € 39,95 eenmalig).
Adfender en Admuncher laten meer advertenties staan dan Adguard, maar zijn wel gratis.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
met zo'n aanbeveling (zelf gaan gebruiken) heb je het beste advies in huis!