Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik dat ik automatisch aangemeld word bij MSN als ik inlog op Hotmail?

Wanneer ik via IE inlog op Hotmail om mijn mail te bekijken, dan word ik ook automatisch aangemeld bij MSN. Het programma MSN zelf start niet op, maar voor mijn contactpersonen ben ik online en zij kunnen mij dan berichten sturen. Dit komt mij vaak helemaal niet uit, want ik wil alleen even rustig mijn mail checken!

Waar kan ik dit uitzetten? Ik heb alle opties van Hotmail al doorlopen, maar ik kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Boven in het scherm wanneer je in je Mail account staat, zie je 'Messenger' staan, als je daar je muis opzet, zie je 'Afmelden bij Messenger' staan, en daar klik je op.
Je wordt nu niet meer automatisch aangemeld wanneer je je postvak bezoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was 'm. Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Je kunt jezelf 'ofline' zetten, dan meld ie wel aan, maar kunnen je vrienden het niet zien. Als er een icoontje op je bureaublad staat van msn, dan moet je daar 'automatisch aanmelden' in uitzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi

Dat heb ik opgelost op de volgende manier :

Door MSN LIVE op mijn bureaublad te installeren. Super handig !

http://download.chip.eu/nl/Windows-Live-Mail-Desktop-8.0-Beta-1223_805001.html

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 5 minuten:
Op deze pagina staat geen Windows Vista en/of Windows 7 ,maar daarbij werkt het ook prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding