Het is bv strafbaar als het porno met kinderen is.
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
En volgens zijn profiel is de vraagsteller zelf nog maar 13.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en de vraag was WAAROM.
Volwassenenporno kijken is in Nederland niet strafbaar. Maar als de acteurs/actrices jonger zijn dan 18 jaar heb je een probleem want dan is het kinderporno, en dat mag beslist niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de vraag was WAAROM het niet mag. Even beter lezen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ag iets meer respect tonen voor mensen die trachten jouw vraag te beantwoorden. Hun antwoorden zijn terecht!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is die bananenman eigenlijk??? Hij doet alsof hij de vraagsteller is.
1. In sommige landen (BV Iran) is het verboden omdat porno niet oveerstemt met hun sterke religieuze idealen. (mag niet van Allah)

2. Ook mag het niet als je jonger dan 18 jaar, omdat jouw tere geestje dan een vrij vertekend beeld krijgt van wat seks is. Het is niet alleen maar van achteren beuken en vervolgens je kwakje bij de desbetreffende mevrouw in de mond lozen. Goede seks is wederzijds genot en respekt. Iemand van onder de 18, kan zich dat volgens de wet nog niet realiseren.

3. Verkrachting, kippen batsen, seksueel geweld, seks met kinderen etc is strafbaar omdat deze daden strafbaar zijn. Daar mag je dus ook geen filmpjes over bekijken.

Voor de rest, is porno kijken legaal in de 'vrije' landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het dan strafbaar als de vrouwen ( + 18 ) elkaar martelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat in SM (seksuele mishandeling) sfeer gebeurt met wederzijdse instemming is dat legaal voor zover ik weet.
Dan hebben we het over wasknijpers en een zweepje. Wanneer dit niet vrijwillig gebeurt, en er bloed en weet ik wat aan te pas komt, dan is dit natuurlijk ontzettend illegaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sm staat voor Sadomasochisme en zolang dat vrijwillig gebeurt is het legaal. Volgens mij is daar geen grens in. Je mag elkaar niet doodslaan, maar verder mag bijna alles. (dit is wel uitzonderlijk)
Annswers
13 jaar geleden
Je weet het mooi te verwoorden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja mag niet van Allah, maar ondertussen