Is er op internet een artikel te vinden over de invloed van de Chinese economie op het dagelijks leven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er is niet1 artikel te vinden maar wel honderden zo niet duizenden. Als je naar google gaat en daar wat zoektermen invuld dan krijg je al heel veel info. Je vraag is te ruim om een gedetailleerd antwoord te geven maar als je bijvoorbeeld googled naar nederlandse bedrijven met chinese eigenaren krijg je interessante info. Ook op macro niveau vindt je voldoende info. Enkele dagen geleden nog een interessant bericht over hoe China tegenover de euro staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Precies zoals Schrijfvaud zo foutloos zegt.

Ik zelf kijk vaak naar artikelen in de Straight Times, Singapore, dat erg gericht is op China. Jouw vraag is daarnaast veel te ruim. Je zult specifieker moeten aangeven wat je wilt weten. Bijv. op wiens dagelijks leven, economisch of anderszins?

Toegevoegd na 47 seconden:
Schrijfvaud m/z sgrijvvaud.