Mijn broertje heeft via marktplaats.nl FIFA 2011 gekocht, en een chinese versie gekregen wat kan hij nu het beste doen?

Hij heeft €20,- + €1,86 overgemaakt naar zijn rekening en krijgt 2 dagen later (vandaag) een paketje binnen met een look-a-like FIFA 2011.

Wat zijn nu de stappen die hij het best kan nemen?

Toegevoegd na 41 minuten:
Het plaatje in zijn advertentie komt niet overeen met het geleverde goed, kan dit helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

1. neem contact op met de Verkoper
en zeg dat het geleverd product niet overeenkomt met de advertentie die op marktplaats stond

2.als de verkoper geen kant op wil kun je marktplaats zelf inlichten

meestal kan marktplaats er ook niet zo veel aan doen

maar marktplaats is gewoon een vertrouwens site
je moet gewoon veel vertrouwen hebben voor de verkoper
er word niet voor niks zo veel opgelicht!

dit is ook een stukje van oplichting kun je wel zeggen

veel succes er mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij kan hoogstens op marktplaats melden dat die aanbieder niet betrouwbaar is. Veel meer kan hij niet doen vrees ik..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk kan hij niet veel doen. Dingen kopen via marktplaats, is nogal risicovol. Zolang die ander niet heeft gelogen over dingen, bijv. gezegd hebben dat het een engelse versie is, dan kan hij wel wat doen. Maar De kans is groot dat hij niks kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen die mensen te bellen mailen en uitleg vragen dat is fijn voor jezelf maar veel meer kan je niet doen