Video's maken is leuk, maar waarin zou je goed je brood in kunnen verdienen?

Iets met internet lijkt een goede optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

documentaires; Speelfilms

Op internet: Filmpjes waarin je allerlei geavanceerde PC functies uitlegt, van video editing tm websites bouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex sells! Daar gaat zo veel geld in om, dus sexueel getinte foto's en videos maken daar kan je wel een goed broodje mee verdienen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik geef dit antwoord omdat je aangeeft dat je video's maken leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk zit ik nu in de fotografie, maar ik denk aan een switch