Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een online vertaalsite om nederlands naar vlaam te vertalen?

ik moet voor school een kleine tekst in het vlaams gaan schrijven. maar ik kan geen vlaams dus is er een goede vertaal site die dat kan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlaams is geen taal....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is precies de opdracht? Gaat het erom dat je met de kennis van het Vlaamsdie je van school hebt meegekregen een tekst schrijft, of gaat het erom dat je leert om te zoeken wat bepaalde uitdrukkingen zijn die in het Vlaams anders zijn dan in het Nederlands, en die gebruikt in een tekst? In beide gevallen klinkt een vertaalprogramma me in de oren als valsspelen. Als je een Engelse tekst moet schrijven, is het toch ook niet de bedoeling dat je een Nederlandse tekst schrijft en vervolgens door babelfish heen gooit?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een echte vertaalmachine heb ik zo snel niet gevonden. Wel een woordenlijst met Nederlandse woorden vertaald in het Vlaams. Zie ook onderstaande link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke site!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, complimenten voor de toevoeging van deze leuke bron +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze site kon ik al, maar het het is het enige antwoord met een link

Andere antwoorden (1)

Vertaal machine zal er niet zijn, vlaams is immers geen taal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding