Dat is vanwege Earth Hour

"Op 26 maart doen miljoenen mensen en organisaties het licht uit tijdens Earth Hour, een wereldwijde actie van het Wereld Natuur Fonds. Daarmee geven we samen het signaal af dat we de aarde willen doorgeven. Zodat de generaties na ons ook kunnen leven en genieten van alles wat de aarde ons te bieden heeft."

Dat is trouwens tussen 20.30 en 21.30 dan gaan op heel veel plaatsen op de wereld de lampen uit.

Dus als je die knop indrukt doe jij dus ook het licht uit en doe je mee met de actie om de de wereld een beetje beter te maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is de bioscoop modus van Youtube, als je dit knopje drukt dan gaat "het licht uit" van Youtube en kun je mooi je filmpjes bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarmee kan je de kleur van de achtergrond veranderen van wit naar zwart. klik er gewoon eens op en je zult het zien.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Bedoel je dat lichtknopje? Was me nog nooit opgevallen. Daarmee kun je de achtergrond wit of zwart maken. Weer wat geleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast het youtube logo staat ook een lampje met de wereld in. Als je daar op klikt zie je dat het te maken heeft met 'Earth hour'.

"Op 28 maart om 20.30 uur gaat het licht uit. Over de hele wereld zullen steden, gebouwen, bedrijven en huishouden een uur lang op zwart gaan: Earth Hour
Ga naar http://www.wnf.nl/earthhour"

Toegevoegd na 4 minuten:
^Correctie: 26 maart.