Op welke site kan ik videofilmpjes uploaden en afschermen voor een bepaald publiek? (geen Youtube, want ik wil geen Google+ account)

Voor mijn opleiding heb ik een filmpje gemaakt en daar moet ik feedback op hebben van een aantal klasgenoten. Nu is het echter zo dat ik niet wil dat het filmpje door iedereen kan worden bekeken in verband met de privacy. Dus het moet worden afgeschermd.

Nu is het zo dat wij op dit moment geen les meer hebben vanwege de studieweek en herkansingsweek. Wie zien elkaar dan ook niet en het is lastig om bij elkaar te komen omdat we verweg van elkaar wonen en allemaal overal en nergens zijn.

En nu vroeg ik me af of er sites zijn (anders dan Youtube) om dit voor elkaar te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.3K

Antwoorden (2)

Ik heb een bron meegeleverd, daar staan er wel een aantal in. Ik heb ze niet gecontroleerd voor je, dus ik kan je niet vertellen wat voor sites het precies zijn, veiligheid, en hoe de voorwaarden zijn etc. Dat moet je allemaal zelf even uitzoeken.

Anders kun je altijd nog een apart account aanmaken op een profiel site voor je activiteiten.

Succes ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste hoef je geen account op Google+ te hebben, een gmail-adres is voldoende om een Youtube-account te maken.

Ten tweede is er vimeo. Voldoet zo te zien prima aan je voorwaarden. Succes en veel filmplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Je hoeft helemaal geen gmail-adres te hebben. Een e-mailadres is voldoende.