waarom is het beeld altijd groen als ik op youtube een filmpje kijk

het filmpje is groen maar het geluid is wel goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
19K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook, maar sinds de update van mozzila is het weer verholpen. Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chrome

Het beste antwoord

Misschien gaat jouw grafische kaart niet goed om met een ingeschakelde hardwareversnelling. En kennelijk komen er sinds kort updates binnen die deze versnelling inschakelen. Ga naar http://www.youtube.com/watch?v=yc86ZXFsriM , klik met de rechtermuisknop op het beeldvenster, kies Instellingen , kies dan tabblad 1 het "beeldscherm"en haal het vinkje voor 'Hardwareversnelling inschakelen' weg. Sluit het venster.
Probeer het nu nog eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals hierboven omschreven, denk ik inderdaad dat het probleem door de hardwareversnelling wordt veroorzaakt.

Mocht dat niet de oplossing zijn, dan kun je nog een aantal andere dingen proberen:

Flash Player opnieuw installeren:
Je moet eerst de oude versie van Flash Player verwijderen, maar dat lukt vaak niet (of niet goed) via het Configuratiescherm. Er bestaat een speciaal programmaatje voor, dat je hier vindt:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Na het deinstalleren je pc opnieuw opstarten en dan Flash Player opnieuw installeren:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Browser opschonen:
Op You Tube (Help) staan een heleboel tips die het probleem misschien op kunnen lossen. Zoals deze:
Als de browser die je gebruikt of een pagina die je bekijkt problemen veroorzaakt, kunt je eerst proberen het cachegeheugen van de browser en de browsercookies te wissen.

Wat je ook zou kunnen proberen is eens te kijken of de video’s in een andere browser (b.v. Internet Explorer of Firefox) wél goed afspelen. (Je kan probleemloos meerdere browsers naast elkaar gebruiken…). Als dat wél goed gaat, dan weet je waar je de fout moet zoeken.
Pieter2011
13 jaar geleden
Ga maar eens naar de PluginCheck van Mozilla. dan zie je snel welke plug-ins in jouw browser vernieuwd kunnen worden.

Deze controle is ook geschikt voor browsers die niet door Mozilla zijn gemaakt.