Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de nadelen van skype?

De voordelen ken ik al.
maar wat zijn de nadelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nadeel is dat je een PC moet opstarten als je het wil gebruiken.

Op sommige telefoons kan je de app skype draaien, maar dat is nog niet goed ingeburgerd.

Ander nadeel is dat als je gratis wil bellen, je allebei online moet zijn, wat niet altijd vanzelfsprekend is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat niet iedereen het gebruikt die jij wil bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je vooraf moet afspreken wanneer je met iemand zult skypen. Want als de ander op dat moment niet online is krijg je geen verbinding.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Dat je niet de hele wereld kunt bellen, alleen de personen die ook skype hebben.

En verder dat het de browser firefox dusdanig vaak liet crashen, dat Firefox de taakbalk van skype geblokkeerd heeft.

http://www.nu.nl/internet/2428089/firefox-blokkeert-taakbalk-skype.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gesprekskwaliteit is niet altijd even goed ik gebruik ook liever een oudere versie, vindt ik gebruiksvriendelijker maar dat is persoonlijk denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Skype al jaren en dat bevalt prima!
Echte nadelen zitter er niet aan, maar wil je gratis bellen dan moet de andere persoon ook Skype hebben en online zijn, anders kun je een (prepaid) tegoed nemen dan kan je ook alle gewone en mobiele nummers ter wereld bellen.
Sinds kort heb ik Skype ook op mijn mobiel en dan is het goedkoper om met Skype te bellen dan met m'n mobiel zelf ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding