Waarom heb ik geen internet op mijn windows 7? ( lees verder )

Op windows 7 heb ik helemaal geen internet meer, kan naar geen enkele site en als ik klik op ´Problemen oplossen´, kan die niks vinden. Ik kan niks vinden wat het probleem kan zijn, maar ik zit nu op ubuntu ( ofzo ) dat is ook zoiets als windows.

Weet iemand waar het aan ligt dat ik geen internet heb? En hoe ik het op kan lossen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Krijg bij Google chrome foutmelding 102, iemand die hier meer van weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, want kan op ubuntu wel gewoon op internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg bij Chrome: Foutmelding 102
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HatseFraltseMan: Klik links onder op start, type daar 'opdrachtprompt' en druk op enter. Als het goed is opent er dan een zwart scherm. Type daar ipconfig en druk op enter, en dan zou je informatie moeten krijgen over je netwerk verbindingen.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk staan de proxy verbindingen aan. Zet die uit bij opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ubuntu is een ander besturingssysteem dan windows 7. Maar ik had dat vroeger ook. Internet is uitgeschakeld. Via het configuratiescherm kan je alles in- of uitschakelen. waar het precies zit, weet ik niet, maar vast wel ergens bij programma's