Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan pdfjes gevonden met google niet meer openen...

Ik heb gisteren photoshop weer eens geinstalleerd, en bam, problemen.
In internet Explorer krijg ik dat acrobat 8 of 9 nodig is, terwijl ik die allebei heb. In Chrome krijg ik "could not launch acrobat", net als in firefox.

En nu?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
844

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat verschillende pdf programma's gebruiken problemen geeft. Ik zou ze eens allemaal verwijderen en de laatste versie downloaden. Acrobat reader. Dit zou het probleem moeten oplossen. doe wel een reboot nadat je al je pdf programma's hebt verwijderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft gewerkt, dank u

Andere antwoorden (1)

Klik met je rechtermuistoets op een pdf en kies 'open met'. Selecteer dan je favoriete PDF-Reader (Adobe Reader, Foxit Reader, etc) en selecteer 'altijd dit programma gebruiken om pdf's te openen'. Evt. nog een restart en klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Yep, dat is de oplossing. +1 dus. Mocht het niet werken, dan is er iets mis met de installatie van Adobe Reader (Acrobat), Foxit Reader, of wat je dan ook gebruikt. Dan kun je die nogmaals installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, is niet het antwoord. Staat toch bij "gevonden met google"? het gaat dus over resultaten als je zoekt bij google dat pdfjes izjn.
Cryofiel
14 jaar geleden
Hmm, ja, bij nader inzien denk ik dat er iets is vernaggeld aan de installatie van Adobe Acrobat Reader. Daar wijzen de meldingen van Internet Explorer en Chrome op. In dat geval: ga naar http://get.adobe.com/reader/ , download de Reader, en installeer die opnieuw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit. Het kan zijn dat je de reader opnieuw moet installeren, maar ik heb het probleem ook zo meegemaakt en opgelost.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding