Waar zijn de 'zoekverwijzingen'? Zie uitleg.

Op mijn vorige laptop kreeg ik na een zoekopdracht in Google een lijst met resultaten, net als nu. Het verschil is alleen dat, wanneer ik vervolgens op een zoekresultaat klik, ik niet meer rechtsonder in mijn scherm die snelle 'ga naar [zoekresultaat]-optie' meer heb.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik die mogelijkheid weer terugkrijg? Nu moet ik op de weergegeven webpagina's eindeloos zoeken naar de door mij ingevoerde zoekterm.
Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk heb verwoord.

Toegevoegd na 57 minuten:
Als mijn vraag niet duidelijk is, laat het me svp weten dan. Ik wil zo graag een antwoord op mijn vraag.

Toegevoegd na 5 uur:
Huilie huilie, niemand reageert...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Welke browser gebruik je?
Het klinkt alsof je op je vorige laptop een plugin van een browser had staan die dit doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfjiewww, een antwoord... Wat fijn!! Dank je wel dat je je ermee bemoeit. Ik gebruik gewoon de browser die ik op mijn vorige laptop ook gebruikte: Internet Explorer. Ik heb destijd nooit iets ingesteld om deze optie te krijgen; dit gemakkelijke hulpmiddeltje was er gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mij komt t niet bekend voor, en ik zie het bij mij ook niet. Kan het zijn dat je nu een andere versie van internet explorer hebt? Misschien kun je m nog updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de nieuwst versie gedownload, dus ik veronderstel dat hij geüpdatet is als maar kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn probleem is helaas niet opgelost, maar je krijgt de 10 punten omdat je de enige bent... 'In het land der blinden, is eenoog koning'. Bedankt voor het meedenken in elk geval!