Hoe kan ik de geluidskwaliteit (vooral met buitenland)verbeteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
zondag
13 jaar geleden
De geluidskwaliteit van wat? Mobiele telefoon, vaste telefoon, computer, skype, tv? Graag wat meer uitleg.

Antwoorden (1)

Dit heeft alles te maken met beschikbare bandbreedte. De zwakste schakel bepaald de kwaliteit van een gesprek. Heb jij de snelst mogelijke internetverbinding en -de andere kant van de lijn- een inbelverbinding, dan zul je het met de beperkte bandbreedte van deze laatste moeten doen. Vaak verbeter je de spraakkwaliteit door bandbreedte verslindende zaken als webcam uit te zetten.