Ik download MP3's van een website, maar op mijn MP3-speler komt de foutmelding: formaat error. Hoe kan dat?

Van de website www.jw.org haal ik MP3-bestanden die ik dan op mijn MP3-speler overbreng. Als ik ze dan vanaf mijn MP3-speler beluister, komen de meeste met een formaat error. Enige uitzondering daarop na. Als ik mijn MP3 speler aansluit op de PC en ze zo afspeel, werken ze wél allemaal. Hoe kan dat nou?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Het beste antwoord

x7tr0V xldrcbircstu, [url=http://qaedktpsrdah.com/]qaedktpsrdah[/url], [link=http://rwgpduzdmcmb.com/]rwgpduzdmcmb[/link], http://jwlurjwahdxu.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je moet wel de zip-bestanden uitpakken voordat je ze op je MP3-speler zet. Het kan zijn dat Windows daar geen last van heeft - omdat Windows een ingebouwde unzipper heeft. Maar je MP3-speler heeft dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik heb ze geunzipped en sommige bestanden spelen wél...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok... Dan kan mijn antwoord doorgestreept worden.
De door jou gedownloade bestanden van die website hebben een samplerate van 24 Khz. Dat kan je MP3-speler niet weergeven. Gangbaar is 44 Khz.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar sommige van die MP3's werken wél
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je 22 kHz bedoelt?
:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Maar sommige van die MP3’s werken wél"
't Kan toch zijn dat sommige MP3-tjes van die site wél 44 kHz zijn? (En anderen weer niet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een slechte mp3-speler dan, als 't antwoord van escape klopt. Maar dat terzijde...
Waarschijnlijk speelt uw mp3 enkel mp3-bestanden af, terwijl je computer ook WMA bestanden afspeelt. Je moet kijken naar het type bestand, niet enkel het icoontje want dat is hetzelfde. Als je je lijst zet in de stand met pictogrammen, zie je meteen welke WMA zijn en welke niet. Ook zou het kunnen dat uw bestand een andere grootte heeft die uw speler niet kan lezen (te nieuw voor oude bestanden te lezen of te oud om nieuwe bestanden te lezen). De meest gangbare nu zijn steeds minstens 128 kbps tot 320 kbps. Dus bestanden van 64 en 32 kunnen niet worden gelezen als je recent een nieuwe mp3 hebt. Dat doen de makers express zodat je regelmatig een nieuwe moet kopen, bijblijven bij de nieuwe technologie zogezegd (zoals van LP naar CD, van video naar DVD, van antenne naar kabel en naar digitale tv etc....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ook niet. De icoontjes tonen wel degelijk dat het om MP3-bestanden gaat, en wat de kbps betreft, sommige van die bestanden spelen wél af, terwijl ze uit hetzelfde album komen, en niet een verzameling zijn van buitenaf, maar wel degelijk door één en dezelfde samensteller gemaakt zijn en dus dezelfde eigenschappen hebben (gedownload op www.jw.org).