Facebook account helemaal verwijderd, ander account maken met hetzelfde e-mailadres?

Ik heb mijn facebook account helemaal verwijderd aangezien ik een ander account wilde maken met hetzelfde e-mailadres. 14 dagen gewacht. Maar nogsteeds geeft de site aan dat mijn e-mailadres in gebruik is. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Volgens mij kan je je " hele leven " maar 1 emailadres aanmelden bij Facebook. Ik heb hetzelfde met Twitter. Je kan ook gewoon een ander emailadres aanmaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn oude twitteraccount gedelete en een nieuw aangemaakt met een andere schermnaam maar wel met hetzelfde mailadres. Geen enkel probleem mee gehad.
U kunt uw Facebook account de- activeren en later gewoon weer activeren.

Ik denk niet dat u na een de- activatie dezelfde gegevens kunt gebruiken met een nieuw FB account.

Hetzelfde geldt voor een Zynga-account.