Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn internet valt steeds uit(wifi), hoe kan dit en hoe los ik het op?

Toegevoegd na 13 seconden:
Ik heb draadloos internet op mijn laptop; die ik al langer dan een jaar heb. Alle drivers zijn geupdate, maar de wifi verbinden valt elke dag tientallen keren weg. Dit is dan weer op te lossen met dat ding 'problemen oplossen' maar ik vind het behoorlijk irritant.

Hoe kan ik dit probleem nu voorgoed oplossen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb draadloos internet op mijn laptop; die ik al langer dan een jaar heb. Alle drivers zijn geupdate, maar de wifi verbinden valt elke dag tientallen keren weg. Dit is dan weer op te lossen met dat ding 'problemen oplossen' maar ik vind het behoorlijk irritant.

Hoe kan ik dit probleem nu voorgoed oplossen?

Ps: kan iemand de categorie laten veranderen? Bij mij doet hij moeilijk!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit ding doet echt moeilijk :( Stomme laptop :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je nog andere computer hebt zou ik kijken hoe de internetverbinding daar op is. Anders zou ik eerst goed de kabel en contacten aan de router nakijken en eventueel een nieuwe router halen. Op tweakers.net/pricewatch zijn er talloze nieuwe routers te vinden. Als je voor deze optie kiest, kies dan een router met meerdere antennes, dit vergroot het bereik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt aan de router, volgens Ziggo, het is nog steeds niet opgelost..

Andere antwoorden (2)

Kijk eens in de event viewer van je hoe lang het duurt voor het exact wegvalt. Misschien is er iets niet goed met de lease.

Kan ook zijn dat het aan de router ligt en niet aan de PC ?
Heb je nog andere laptops waar dit probleem niet voorkomt ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je modem/router te ver weg staat van je laptop en dat het daarom steeds weg valt.
Het kan ook zijn dat je de nieuwste versie van explorer/ google chrome moet downloaden.
Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding