waar kun je een super goedkopen internet dongel kopen en die ook niet zo veel kost als je internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij eBay en dealextreme kun je goeie Internet dongels kopen voor heel weinig geld. Ik heb er ook een van dealextreme en werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb hem van T-mobile. Ik heb hem nu met een aanbieding voor 10 euro per maand onbeperkt internet. De 1e 400MB met een verbindingssnelheid van 7,2 mb per seconde en daarna halveert hij je snelheid. Je kunt dat bv geen youtube filmpjes meer kijken,maar surfen msn enz gaat dan nog prima, zonder extra bijkomende kosten.