hoe kan ik call of duty modern warfare 2 online spelen?

wat moet ik downloaden en waar.

Toegevoegd na 3 minuten:
of moet je gewoon de pc game in de winkel kopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.2K
Kimath
12 jaar geleden
Als je het spel download kun je niet online hoor.

Het beste antwoord

je kan het natuurlijk op de pirate bay downloaden let dan wel op de reviews als er staat trojan download hem dan niet! verder zou ik hem gewoon kopen zo duur is hij niet: succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk is op Google endan alteriwnet;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij moet je hem gewoon kopen, want als je hem download kan je alleen de singleplayer spelen en voor de multiplayer heb je steam account+ registratiecode. Als ik jou was zou ik voor de nieuwe black ops gaan, is erg leuk met meer game types dan MW2(wager matches en combat training.