Waarom staat er steeds als ik via google op een site van pokerstars terecht kom dat de pagina niet bestaat? En hoe los ik dit op?

Dit is wat er staat: Missing Page
We're sorry, but you have reached a page that does not exist. This could be the result of a change in the web address or an incorrect URL.
Please let us know about the problem. E-mail support@pokerstars.eu and give us the URL and/or the page from which you linked to get here.
In the meantime, you can try to find the correct page by using any of the menus on this page. Ik zocht net toevallig op wat zoom poker eigenlijk is, maar ook met alle andere dingen die ik opzoek krijg ik dit. Ik heb het ook al geprobeerd met een ander IP adres en incognito maar dat werkte ook niet, maar volgens mij ben ik de enige met dit probleem. En in plaats van het groene slotje die ik wel krijg op pokerstars.eu krijg ik een slotje met een geel driehoekje erbij en als ik daar op klik staat er: Je verbinding met www.pokerstars.eu is versleuteld met verouderde cryptografie. Deze pagina bevat ook bronnen die niet beveiligd zijn. Deze bronnen kunnen tijdens verzending door anderen worden bekeken en kunnen door een aanvaller worden gewijzigd om het uiterlijk van de pagina aan te passen. Kan iemand helpen hoe ik dit weer normaal krijg

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
8 jaar geleden
kijk de datum en tijd van je pc na
je bios batterij kan leeg zijn ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is bios batterij? Is dat de gewone batterij? Want mijn laptop zit in de oplader en ik heb dit al een paar dagen
tinus1969
8 jaar geleden
Heel goed -zo beschermt je pc jou tegen gokverslaving!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb geen gokverslaving en ik kan wel gewoon spelen

Antwoorden (1)

Probeer het eens met een andere Browser...