Probleem met mail marktplaats.nl, wat te doen?

Ik heb een mail ontvangen van iemand op marktplaats dat mijn bod geaccepteerd is en we hebben een afspraak gemaakt voor zaterdagmorgen, althans hij heeft een voorstel gedaan. Ik heb geantwoord op dit bericht, echter is deze dus niet aangekomen omdat ik gisteravond een mail kreeg dat hij geen reactie gehad had en dat toch graag wou.

Heb toen meteen op een andere manier geprobeer, reageren via de advertentie op marktplaats, maar dit heeft dus ook geen resultaat.. Wat moet ik nu doen? Staan verder geen gegevens van hem.. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al gekeken of de verkoper er een telefoonnummer heeft bijgezet? Veel verkopers doen dat. Dan kun je natuurlijk bellen.
Als je een mail verstuurt via Marktplaats krijg je er zelf een kopie van. Heb je die gekregen? Probeer het dan weer. Ik ben ook "bezig" om via marktplaats iets te verkopen en krijg en geef reacties. Dus er is geen storing.

Antwoorden (4)

Heb vanmiddag ook gereageerd op een mail via marktplaats en ook nog niets gehoord, dus misschien storing?

Kijk wel even bij je verzonden items. Daar staat je reactie op de mail en bij mij staat dan bovenaan bij Aan:.... de naam met daarachter tussen haakjes het emailadres van diegene zelf.
Bij mij in ieder geval wel.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, is bij mij deze week al zo.. Het staat ook bij mijn verzonden items en dat e-mail adres van marktplaats, dat zend.nu geloof ik.. Probleem is eigenlijk dus dat het al morgen zover is die afspraak, tenminste als ik nou kon antwoorden...
Aponi
13 jaar geleden
Zet een advertentie op marktplaats bij dezelfde categorie waarin je een oproep doet naar de verkoper, zie ik wel eens meer als mensen geen contact kunnen krijgen of een email adres kwijt zijn. Het is altijd te proberen.
Probeer het op een andere computer ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wijzig de tekst onderaan de advertentie: boodschap voor koper x:
Mailstoring, wil get volgende afspreken of mail naar....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt in het verleden al eens een mail van hem gehad dat hij akkoord gaat.Als daar zijn emailadres in staat kopieer je dit en stuurt rechtstreeks met plakken vanaf jouw computer een mail.Dan gaat dit buiten marktplaats om en dan heb je rechtstreeks kontakt met hem.