Bestanden delen met iemand in Costa Rica, hoe kan ik dat het beste doen?

email is natuurlijk geen optie, en msn laat een heleboel bestandsextenties niet toe. bovendien is het erg langzaam, terwijl we beiden best een goede verbinding hebben...

ideeen?

* email is geen optie omdat we eigenlijk heen en weer willen kunnen browsen in elkaars daarvoor bestemde bestanden of zo... kweet het ook nog niet precies...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

adrive.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb de gratis account genomen om te testen. Vind het een heeeele goede tip. wat een nette site! had vroeger fileden, maar wat een troep is dat geworden!!

Andere antwoorden (8)

Je kan het altijd uploaden naar een site als mediafire, en dan kan hij (of zij) het daarvandaan downloaden. Nadeel is dat het dan wel openbaar is. Hier kan je omheen door het in te pakken met een wachtwoord; dan kan niemand erin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik eSnips en deel 1 account met een wachtwoord. Hier heb je geen limiet aan bestandsextenties en de capaciteit is ook goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag hoe groot zijn de bestanden?
want gmail is toch een aardige optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom e-mail geen optie is... ?
Als er problemen ontstaan door de extenties, kun je deze gewoon wijzigen.
Stel je hebt een progje met .exe als extentie, dan kun je deze veranderen in .pdf of .mp3 of whatever.
De ontvanger wijzigt dan de bestandsnaam weer in de oorspronkelijke extentie.
Mits het programma natuurlijk niet te groot is voor je e-mailprogramma.
Je kunt zo de e-mailprogramma's en servers misleiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou net hetzelfde zeggen. Veel mensen weten niet dat je die extensie gewoon kan veranderen. Rechtsklikken op bestand, op "rename" (of hoe dat ook in Nederlandstalige windows mag heten)klikken en dan 'bestandsnaam'.'willekeurige iets' intikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie, wist ik niet. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mij een paar keer overkomen dat ik een bestand niet aan de overkant kreeg. Door de extentie te wijzigen, lukte dit wel.
Dus gewoon een kwestie van uitproberen.
Je kan een FTP server inrichten op je PC. Dan stel je een deel van je computer beschikbaar aan het internet. De software controleerd wie er bij jou naar binnen willen en vraagt dan om een gebruikersnaam en wachtwoord, waarna de persoon die inlogt op jouw HD rond kan kijken (Uiteraard op de delen waar jij van vind dat het mag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rapidshare.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Installeer een FTP server op je eigen pc! Dicht timmeren en gaan met die banaan.

Zorg wel voor duidelijke afspraken over versie beheer. Anders wordt het binnen de kortste keren een zooitje. Extern hosten is ook een optie, maar dan weet je nooit zeker wie er allemaal inzage hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allebei "een eigen computer"? probeer eens de gedeelde mappen via msn het uploaden duurt misschien even maar verder werkt het wel snel of windows live skydrive (online geheugen opslag van 25 GB via je windows live ID)