Moet je binekort bij t mobile gaan betaalen voor internet bij een iPhone abonement

Providers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor internet betaal je altijd.
Logies toch?
Kimath
13 jaar geleden
je moet toch altijd betalen? Alleen Wifi is gratis, internet via 3G kost geld.

Antwoorden (2)

Denk het niet, hoogstens zullen ze net als
Vodafone gaan werken met een datalimiet. Maar eerder andersom dat Vodafone ook onbeperkt gaat aanbieden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
T-Mobile heeft dat verzoek gedaan omdat zij problemen hebben met hun dataverkeer. Heb je op dit moment een abonnement met onbeperkt dataverkeer dan kunnen ze dat niet aanpassen. Het zal dan dus net als bij KPN en Vodafone "faire use polici". Dus heb je op dit moment een abonnement bij T-Mobile met onbeperkt dataverkeer .kunnen ze je dat niet zomaar afpakken of wijzigen.