Joomla vraag over menu item? zie extra uitleg

Dit wil ik realiseren

Hoofdmenu item1
Submenu 1
Submenu 2
Hoofdmenu item 2

Als je op Hoofdmenu item1 klikt blijft de huidige pagina waar je in zit open, alleen vouwt hij de submenu`s uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

In modulebeheer zoek je de module met de naam van het menu waar het om gaat. Open deze module en je vindt rechts de kop "overige parameters" klik hier op en dan zie je dat je diverse dingen in kunt vullen onder andere: "klap menu uit".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat je item een hebt aangemaakt, moet je submenu 1, submeny 2, submenu 3 aanmaken. Selecteer dan als parent directory "item 1" en hij komt eronder te hangen (als uitklappertje)