hoe kan ik op facebook de verslagen voor een bepaalde game weer inschakelen? ik bedoel de verzoeken die je binnen krijgt van anderen die de game doen

facebook

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ga naar account -> privacyinstellingen -> linksonder zie je: Toepassingen en websites, daar klik je op 'Je instellingen bewerken' -> bij Toepassingen die je gebruikt doe je weer 'Instellingen bewerken' en dan zie je jouw ingestelde applicaties en games, waar je dan weer bij 'instellingen bewerken' kan instellen wat je wilt ontvangen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ze accepteren. dan druk je op de wereldbolletje als eerst!
daarna druk je op die spel
en staat er bevestigen.
en dan druk je op bevestigen
Bronnen: