weet iemand een pci kaart voor draadloos internet ,dus met zo'n antenne, die goed werkt met Windows 7 64bit?

geen usb oplossing

Toegevoegd na 3 minuten:
ook geen oplossing met vista drivers installeren , heeft tot nu toe nog niet gewerkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

De Zyxel NWD310N is compatible met windows 7.

In plaats van een wifi PCI kaart kan je ook een wifi USB adapter gebruiken. Eentje die te gebruiken is met windows 7 is de Engenius EUB-9603H

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, las later pas dat je geen USB wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou op het doosje kijken of ie windows 7 compatible is.
3Com is 9 van de tien keer werkend zonder de drivers cd, net zoals sitecom. het moet dan geen oudere zijn, ik zou voor een nieuwe gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem de Linksys PCI-adapter WiFi 802.11 N Dual Band WMP110 die is geschikt voor 64bits windows 7