Hoe krijg ik contact via het Netwerk met mijn Laptop?

Ik kan wel inloggen op mijn laptop naar de PC maar andersom niet

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bij \\naamcomputer krijg ik in beide gevallen de mappen te zien die gedeeld zijn.
Ik hoef daar geen wachtwoord voor te gebruiken (dat heb ik uitgeschakeld)
Toch kan ik niet van de PC (boven ) naar de Laptop (beneden)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Misschien je antwoord niet goed begrepen.
Nu ik Boven op mijn PC intik \\naamcomputer (maar dan de naam van de Laptop beneden)
krijg ik wel de mappen te zien van de laptop.
Alleen onderaan links bij Netwerk staat niets. Terwijl op mijn Laptop onderaan links onder Netwerk wel de namen staan van de twee apparaten.
FRANS-HDC
FRANS-BTO
heb je daar een verklaring voor

Antwoorden (1)

Deze computer openen( of een iedere andere map ergens) dan in de adresbalk: \\NaamVanComputer enter. Wachtwoord invoeren en klaar. Mocht dit niet werken dan heb je de computer ingesteld dat het geen bestanden mag delen.