wat is een leuke online game die je met meerdere mensen op verschillende computers kan spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (5)

silk road - eden eternal - martial empires
kijk is op deze link misschien vind je hier nog meer: http://www.onrpg.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape.
Habbo
Wow
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape, Habbo, Dofus en WoW
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spiral Knights is leuk, en gratis.
Installeer Steam eens, die hebben een hele reeks 'free to play' games staan.
Ritsuka
12 jaar geleden
- Skyrama (In Heel Europa word dit spel gespeeld)
- Habbo (Bekend in Nederland, het wordt in Europa en VS gespeeld)
- Runescape (Ook In heel eurpa gespeeld)