Waarom moet ik soms opnieuw inloggen, als ik had aangegeven dat ik ingelogd wilde blijven?

Ik leg de nadruk op het woordje soms. Anders zou deze vraag eerder gesteld zijn. In de regel hoef ik niet in te loggen, maar heel af en toe. Het gebeurt wel bij Goeievraag, maar ook bij forums, enz.

10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat komt omdat je dan je browsergegevens of cache geheugen hebt gewist.
In google chrome kun je dit uitzetten: druk op CtrL H ga dan naar browser gegevens wissen, zorg dan dat wachtwoorden niet is aangevinkt dan kun je het gewoon verwijderen zonder dat je wachtwoorden weg gaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ligt meestal aan de houdbaarheid van de cookies. Of je ingelogd bent wordt meestal opgeslagen in een zogenaamde cookie. Bij het aanmaken wordt daar een houdbaarheidsdatum aan toegekend, waarna als die niet meer verlopen is je automatisch uitgelogd bent.
Een andere oorzaak kan ook zijn dat je browser automatisch je cookies/cache gewist heeft, en dan ben je ook uitgelogd. Dit kan in de instellingen van je browser staan, maar de gegevens worden ook gewist door een cleaning tool zoals CCleaner, etc.