Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik soms opnieuw inloggen, als ik had aangegeven dat ik ingelogd wilde blijven?

Ik leg de nadruk op het woordje soms. Anders zou deze vraag eerder gesteld zijn. In de regel hoef ik niet in te loggen, maar heel af en toe. Het gebeurt wel bij Goeievraag, maar ook bij forums, enz.

10 jaar geleden
in: Internet
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat komt omdat je dan je browsergegevens of cache geheugen hebt gewist.
In google chrome kun je dit uitzetten: druk op CtrL H ga dan naar browser gegevens wissen, zorg dan dat wachtwoorden niet is aangevinkt dan kun je het gewoon verwijderen zonder dat je wachtwoorden weg gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit ligt meestal aan de houdbaarheid van de cookies. Of je ingelogd bent wordt meestal opgeslagen in een zogenaamde cookie. Bij het aanmaken wordt daar een houdbaarheidsdatum aan toegekend, waarna als die niet meer verlopen is je automatisch uitgelogd bent.
Een andere oorzaak kan ook zijn dat je browser automatisch je cookies/cache gewist heeft, en dan ben je ook uitgelogd. Dit kan in de instellingen van je browser staan, maar de gegevens worden ook gewist door een cleaning tool zoals CCleaner, etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding