Gaat andere computer laggen als ik op youtube ben met LAN internet?

ik gebruik acer Aspire V5 en de andere computer is een gaming computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Nee dat is onmogelijk met die computers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je samen dezelfde internetverbinding gebruikt, dan kan dat inderdaad gebeuren. Maar bij moderne routers kun je QoS (Quality of service) instellen. Daarmee geef je bijvoorbeeld gaming een hogere prioriteit dan video. Dat zorgt ervoor dat gaming voorrang krijgt, en heb je dus minder kans op lag.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En afhankelijk van de kwaliteit waarmee je dan op youtube zit en hun internet snelheid, Maar de gemiddelde Nederlander zal het zeker geen problemen mee hebben
wanneer jij hetzelfde internet gebruikt kan dit gebeuren ja.