Waarom kan ik niet via de ipad op moviestarplanet?

Ik kan naar moviestarplanet gaan maar dan staat er dat ik iets moet downloaden dan klik ik daar op moet ik er 199,- voor betalen wat moet ik doen??
En mijn moeder heeft ook nog moviestarplanet op de computer geblockt en ik kan er nie meer op :'(

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk omdat je geen adobe flash player erop hebt .. En als je ipad is aangesloten aan je computer voor internet kan het zo zijn dat ie daarop ook heeft geblokt. Of je moeder heeft ook op je ipad geblokt haha :P Toegevoegd na 1 minuut: Ik denk omdat je geen adobe flash player erop hebt .. Want de meeste websites hebben adobe flash player ik weet alleen niet of moviestarplanet dat heeft. En als je ipad is aangesloten aan je computer voor internet kan het zo zijn dat ie daarop ook heeft geblokt (dus een kabeltje aan de computer dat jij op je ipad ook op internet kan) Of je moeder heeft ook op je ipad geblokt haha :P

Ik denk dat adobeflash player dat is dat je moet downloaden maar voor 199 euro?

Nou ik neem aan dat je moeder de site niet voor niks geblokt heeft, dus is het waarschijnlijk ook niet de bedoeling dat je dit spel op de IPad speelt! Oké maar hier is een leuk spel dat je kan downloaden wat ik ook speel het is super leuk, wel Engels maar niet moeilijk ofzoiets Het heet: fashion story Probeer dit dat is echt leuk

Moviestar planet is in flash gebouwd en Ipad en flash gaan slecht samen. Dit zal je op de Ipad alleen met grote moeite voor elkaar krijgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100