call of duty

Ik ben al een paar uur aan het codden maar het wil nog niet echt lukken  in dat veld word ik gewoon aan 1 stuk neergeknalt, de vijand ziet mij altijd maar ik zie hun nooit, ik heb nieteens 1 kill gemaakt  weet iemand misschien een site of een filmpje met tips ofzo? (: xxx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke call of duty bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Call of duty 4 modern warfare
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het antwoord van martijnvanginkel het beste. Succes ;)

Het beste antwoord

De truc is om verschillende dingen uit te proberen.
Dus verschillende wapens, probeer elk soort uit!
Zo ben ik er achter gekomen dat snipen wel goed bij me past :) (cod4).
En verschillende tactieken. In huizen of juist open in het veld. Probeer is een teamgenoot die wel goed scoort te volgen en te kijken hoe hij het eens doet.
En vooral veel oefenen! Ook als je hogere levels bereikt krijg je betere wapens. Gewoon blijven spelen, gaat vanzelf beter!

Toegevoegd na 5 uur:
Je kan ook op verschillende game-modus spelen.
Zelf speel ik liever domination omdat ik dan goed kan inschatten waar de tegenstander is.
Dus probeer ook wat verschillende game-modus uit, er zit er vast wel eentje tussen die je wat makkelijker vind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gaat dit over de online of offline modus? In de offline modus kunt u hem mischien makkelijker zetten. online is gewoon erg moeilijk en vereist veel training
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals er al werd gezien, probeer verschillende wapens uit & verschillende plekken.

Misschien dat je iets aan deze filmpjes hebt:

http://www.youtube.com/watch?v=jhmGykoP26E

http://www.youtube.com/watch?v=DS_R18uf-vs

En als je daar óók niks aan hebt, dan misschien deze site.

http://www.goeievraag.nl/vraag/call-duty-tips-tricks-hints.158875

Succes ermee!