Hoe verbind ik 2 computers met een lan kabel?

Ik heb een bestand van 5GB staan op mijn laptop.
Nu wil ik die op mijn andere computer zetten via de LAN kabel.
Als ik ze met de LAN kabel verbindt, gebeurd er niks, en ik kan ook geen toegang krijgen tot die andere pc.
Hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Welk besturingssysteem heb je? JE moet sowieso je bestand 'delen' (rechtermuisknop, eigenschappen volgens mij)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als de kabel een strait is een cross proberen en andersom ook.
Zijn verschillende soorten kkabels, daardoor kan het zijn dat het niet werkt.
Je hebt waaeschijnlijk een strait, anneen zonder een switch heb je een crosscabel nodig.
Laptops zetten dit veelal al zelf om, maar een desctop niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij onze iMacs is het een kwestie van kabel er in en ze herkennen elkaar.