Wat kan ik het beste doen? Website,weblog.of blog?

Volgens mijn facebook vrienden moet ik iets op internet zetten waar ik dagelijks mijn onzin en klets op zet
Het moet iets zijn waar andere mensen op kunnen reageren en meepraten
Ook moeten er filmpjes en fotoos op
Ik zou daar ook graag wat mee willen verdienen zonder dat je lid of zo moet worden
Zoiets als bv geenstijl
Wie weet wat ik moet doen?
Alle tips trics en andere ideeen welkom
Fijne dag allen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je het goed wilt doen zou ik een youtube account aanmaken, een adsense account een facebook en twitter en een blogger. Je youtube account koppel je aan een adsense account (google adsense) En aan dit account kan je ook je blogger account koppelen. Hier ga je dus vooral je inkomsten uit genereren ( blogger en youtube D.M.V Reclame.) Blogger is een dienst van google zowel als youtube en adsense, ook zou je later nog met google + aan de gang kunnen gaan als daar vraag naar is. Promote je werk via twitter en facebook en zet hier in het kort je bezigheden en status updates. verwijs vanuit je blog ook naar je youtube kanaal en andersom

Ik hoop dat dit duidelijk is voor je ik zou zeggen kijk eerst even naar blogger en wat dit precies inhoud en wat de mogelijkheden hiervan zijn., en ga dan nadenken over wat je met je twitter en facebook gaat doen. Daarnaast kan je ook beginnen met youtube video's gaan maken.

Hoop dat dit nuttige informatie voor je was :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou gewoon rustig beginnen met twitter. Iedereen kan er makkelijk op reageren, je kunt er filmpje en foto's meedelen.
Mocht blijken dat er veel mensen zijn die je willen volgen, dan kun je het nog altijd uitbouwen naar een site met daarop advertenties waarmee je geld kunt verdienen.
(hou er bij geld verdienen met advertenties wel rekening mee dat een toenemend aantal mensen een add-blocker hebben, wat je inkomsten flink naar beneden bijstelt).