klopt het dat als je mensen bij je messenger wil toevoegen dat je dan eerst hun e-mail moet hebben? bij mij kan het nl. niet zonder een emailadres

ik zoek een aantal mensen op messenger maar ik kan ze niet (zoals op hyves) op hun naam of woonplaats zoeken. het programma vraagt om een e-mail. ik kan ook alleen maar mensen toevoegen waarvan ik een emailadres heb. weet iemand hoe ik mensen kan toevoegen zonder een emailadres?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kan ze wel zoeken op naam maar dan krijg je ze allemaal die met die naam beginnen en dan moet je degene die je zoekt er tussen uit zien te vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
PersonenVind oude vrienden terug of maak nieuwe. Zoek profiel- of contactgegevens van wie dan ook op Windows
(als deze informatie wordt gedeeld) met de volgende gegevens:
Voor- of achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Probeer voor meer opties geavanceerd zoeken naar personen.
Geavanceerd zoeken
Titel
Voornaam auteur
Achternaam auteur
Bijschrift met de volgende woorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad hun email nodig.

Lijkt me ook geen prettig idee als iedereen zomaar mijn email kan vinden. Zou ik teveel spam krijgen. ;)