de evolutie van de mens websites maar niet wikipedia?

ik moet voor school een werkstuk schrijven over de evolutie van de mens maar ik mag geen wikipedia gebruiken weten jullie nog goede websites?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom mag je geen wikipedia gebruiken en de rest wel, vind ik een beetje vreemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens een boek geprobeerd ? Zelfs bij de witte boekhandel en de slegte zijn voor een prikkie boeken over dit onderwerp te vinden, en anders heeft de bibliotheek ze wel voor nop.

Antwoorden (3)

Je kan uitstekend Wikipedia gebruiken zonder dat iemand dat kan zien.
Onderaan op de Wikipedia-pagina's staan namelijk bronsites genoemd. Daar kan je genoeg informatie vinden!
Wikipedia hoef je dan (terecht, het is ook geen liegen) niet meer als bron te noemen.

Als Piet mij verteld dat Klaas een mop weet, en ik loop daarom naar Klaas om naar die mop te vragen, en Klaas verteld mij die mop, dan is Klaas de bron van die mop en niet Piet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.sesha.net/eden/evolutie.asp

Deze is vrij helder en voor zover ik kan zien geen subjectief betoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A.u.b.:
http://lmgtfy.com/?q=evolutie+van+de+mens+-wikipedia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, dit soot antwoorden ;-)
Helaas zet hij ook de Wiki heel hog in de zoekresultaten, maar overslaan is natuurlijk een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik er eens op.
(Hij zoek dus NIET op wiki)