Website Online

Hey, Ik heb Adobe Flex 3.
Maar heb alleen een vraagje.
Hoe kan je het op HET internet zetten de pagina die je gemaakt hebt?

Heeft iemand meer uitleg hierover?

want ik wil zeg maar zo een site: www.test.nl of www.test.com maar moet je hier ook voor betalen?

Toegevoegd na 2 minuten:
maar als je voor .com/.nl moet betalen.

Kan het dan ook .tk? want dat is altijd gratis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar .tk is niet altijd gratis. Tk is alleen gratis in een vorm met doorverwijzing naar jouw eigen website. Daarbij plaats je de bestanden niet bij .tk op de server, maar bijvoorbeeld gewoon bij je provider.

Antwoorden (1)

Je moet je bestanden laten hosten. Eeen goede gratis (nederlandse) host is woelmuis.nl. Daar upload je bestanden en heb je een domein gebruikersnaam.woelmuis.nl dan ga je naar dot.tk en daar kun je een gratis .tk adres aanvragen wat doorlinkt naar je woelmuis account