Meer gedownload dan totale grootte?

Ik download met bittorrent en heb een cd gedownload. Nu blijft deze soms terwijl de download al klaar is nog steeds downloaden al hoewel het heel langzaam is. Bestand is 200 mb maar heb 210 mb gedownload en 3 gb geupload. Hoe kan dit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Soms is een stukje van een download corrupted. Dat wordt dan opnieuw gedownload, wat er in resulteert dat je meer Mb's download dan het te downloaden bestand groot is. Niets om je zorgen over te maken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Soms wordt ook gewoon door ee peer de verkeerde data gestuurd. Ook dat wordt dan 'gedropped', opnieuw gedownload en zorgt dus voor meer Mb's.
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat je met Ali-Illegali veel meer krijgt dan waar je om vroeg!

Dat lijkt gul, maar uiteindelijk ben je de ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan ook zijn dat aan 't seeden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seed is uploaden