Hoe kan ik een link naar een (niet Youtube) filmpje toevoegen als gadget op Hyves?

Ik wil een (niet Youtube) link naar een filmpje toevoegen als gadget op hyves. Daar moet ik een titel en code invoeren, maar bij code heb ik geen idee wat daar moet worden ingevuld.

De link in het codeveld plakken werkt niet.

Ik wil dus dat als men op de gadget of link klikt, dat het filmpje vanzelf afspeelt.

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ga naar het filmpje toe.
Hier moet een optie bij staan warmee je het filmpje op je hyvesaccount kunt toevoegen.
Een andere manier weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

- Ga naar hyves
- Klik onder Gadgets op 'Plaats gadget'
- Vul bij titel de gewenste titel in
- Onder het vak code staat: 'Tip: voeg hier direct een youtube filmpje toe!', hierop moet je klikken
- Zoek je gewenste Videoclip op youtube
- Klik eenmaal op de video die je op je hyves wilt
- De code wordt automatisch in het tekstvak 'Code' gezet
- Druk op 'Verstuur', en klaar ben je!

Succes!!