Waarin zit het verschil tussen een website van pakweg 300 euro en eentje van minimaal 1000 euro (door reclameburo)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

kan zijn dat de website gemaakt door het reclamebureau een stuk porfessioneler en flitsender is, dan de goedkopere website, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ga er maar vanuit dat het reclamebureau goed verdient aan de website, dus dat je veel kwijt bent, alleen al aan de productiekosten. Een goedkopere maker hoeft helemaal niet een slechter product te leveren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het grote verschil zit hem in de prijs. En wel 700 euro. Dat verschil hoef je niet noodzakelijkerwijs terug te zien in de kwaliteit. De uitstraling en functionaliteit van een website van 1000 euro hoeven niet beter te zijn dan die van een website van 300 euro. Maar dat geldt niet alleen voor websites, maar voor heel veel zaken. Een brood van 2,5 euro hoeft niet lekkerder te zijn dan een brood van 1,5 euro. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zal een site van pakweg 300 euro er eentje zijn die ze min of meer standaard van de plank kunnen trekken, en eentje van 1000 euro zal meer naar je eigen wensen aangepast kunnen worden. Er zijn ook nog mensen die het bouwen van een site bij wijze van hobby doen, en ook hele mooie sites bouwen.

Als je met de 300-euro site uit de voeten kunt, moet je niet verder zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de prijzen van 1 bureau zijn heb je kans dat de website van 1000 euro custom made is en de andere een standaard site.
Als je twee verschillende bureau's hebt gevraagd, zou je kunnen vragen welke sites ze hebben gebouwd (port folio) en dan kun je kijken welke stijl bij je past. Qua prijs hoeft de duurdere absoluut niet de betere te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zoals met alles in de reclamewereld. Het ontwerp van je site is belangrijk om op te vallen tussen vele anderen. Daar doen de professionele grafische vormgevers alles aan. Maar hun denkwerk moet uiteraard ook betaald worden. Wil je een gestandardiseerde site? Dat kan. Je kan er zo van het net plukken en min of meer aanpassen. Dan heb je nog minder kosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De site www.digilocker.nl koste ongeveer 3000 euro. We kwamen met een idee en hebben daarmee mensen aan het werk gezet. Als je eerst een idee helemaal uitwerkt en daarmee mensen aan het werk zet is het natuurlijk goedkoper.
Ook de verschillende mogelijkheden en functionaliteit van de site koste veel tijd om dat goed te krijgen.
Tijd is geld