Wat zijn spaarprogramma's waar je snel verdient, veilig zijn en je snel kan uitbetalen.

Ik zit momenteel op 3 programma's:
Moneymiljonair
Cashi
NuCash

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn heel veel verschillende spaarprogramma, zit zelf bij Doublepoints en Euroclix, zijn vrij grote bedrijven waar ik beide al meerdere malen uitbetaald ben, het meeste bij Doublepoints. Het leuke van Euroclix is dat je ook de uitslagen van Formule 1-wedstrijden en voetbalwedstrijden uit de Eredivisie/Europa League/CL (van Ajax, Feyenoord, PSV en AZ) kunt voorspellen, waarmee je extra 'clix' kunt verdienen. Ik zeg: doen! Is nog leuk ook:) Succes!

Moneymiljonair is wel goed maar snel uitbetalen is een illusie, heb gerust een half jaar tot een jaar geduld voordat je een 10 euro bij elkaar hebt. Het is geen goudmijn.

Alle drie de sites die je noemt hebben mij al eens uitbetaald en zijn zeer betrouwbaar. Moneymiljonair het meest. Deze spaart bij mij ook relatief het snelst, meerdere keren per jaar. Ligt er wel aan hoe actief je bent, of je regelmatig aankopen via de site doet (ik shop sowieso veel online en ga dan via moneymiljonair naar de shops, wel eerst je cookies wissen) en of je veel leden (referrals) werft. Euroclix is ook een zeer betrouwbare en leuk sparende site. Ik heb er tientallen, dat kost me een half uurtje klikken per dag, maar wel regelmatig een uitbetaling. Zoek op GPT en je vind er heel veel! Maar let op, kijk ook eens op vergelijkende sites, niet alle GPT sites betalen uit/ zijn betrouwbaar!

Wat ook goed werkt is enquetes invullen. Ik zit zelf bij Opinionbar en Panelwizard. Je bent iets langer bezig, maar je verdient al snel 1-2 euro per enquete. Ze zijn betrouwbaar, want ik heb bij allebei al 3 keer laten uitbetalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100